Einde Facebookcampagne

15 mei was de MPS awareness day en dat was tevens het einde van de Facebookcampagne van VKS. Op facebook werd elke week een kort ervaringsverhaal aangekondigd van iemand met MPS of een ouder van een kind met MPS met als thema ‘Wat maakt het leven de moeite waard?’. De verhalen stonden op een aparte website. De campagne duurde van de Zeldzame Ziektendag (1 maart) tot de MPS Awareness Day (15 mei).facebooklogo

Aandacht voor stofwisselingsziekten
Met deze campagne wilden we aandacht vragen voor stofwisselingsziekten, waaronder MPS. En dit is gelukt! De berichten werden gelezen, gedeeld, geliked en op Twitter geretweet! De campagne trok meer dan 5000 bezoekers en leverde 600 nieuwe likes op Facebook op. We willen iedereen bedanken die ons heeft geholpen door te delen, liken en retweeten!

We gaan door!

Ook al is de campagne afgelopen, toch blijven wij doorgaan met aandacht vragen voor stofwisselingsziekten. Helpt u ons mee? Like, deel en retweet dan ook andere berichten op Facebook en Twitter, want STOFWISSELINGSZIEKTEN VERDIENEN AANDACHT!

 
 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.